Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
4
/
15
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Caddy chválíme za samostatné ukazatele naplnění nádrží na CNG (zelená vlevo) a benzin (žlutá vpravo)
|
acz
Přístrojová deska caddy spojuje praktičnost s dávkou elegance
|
acz
Provedení TGI standardně obsahuje šestistupňovou převodovku (přímo řazenou nebo DSG) a paket Bluemotion se systémem Start-stop
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Vestavba Bott Vario v pravé části nákladového prostoru zahrnovala velké hliníkové zásuvky
|
acz
Plastové šuplíčky upevněné spolu s košíkem na velké plechové desce měly jednoduché a praktické zavírání
|
acz
Na přepážce mezi prostorem pro posádku a náklad se nacházalo kotvení s popruhem pro neskladné předměty
|
acz
Přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka upravená na zemní plyn zabírá v motorovém prostoru málo místa. Musí se do něj vejít také objemný dvoulitr TDI.
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Nádrže CNG na celkových 37 kg plynu se nacházejí zejména za zadní nápravou
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV