Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
6
/
15
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Caddy chválíme za samostatné ukazatele naplnění nádrží na CNG (zelená vlevo) a benzin (žlutá vpravo)
|
acz
Přístrojová deska caddy spojuje praktičnost s dávkou elegance
|
acz
Provedení TGI standardně obsahuje šestistupňovou převodovku (přímo řazenou nebo DSG) a paket Bluemotion se systémem Start-stop
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Vestavba Bott Vario v pravé části nákladového prostoru zahrnovala velké hliníkové zásuvky
|
acz
Plastové šuplíčky upevněné spolu s košíkem na velké plechové desce měly jednoduché a praktické zavírání
|
acz
Na přepážce mezi prostorem pro posádku a náklad se nacházalo kotvení s popruhem pro neskladné předměty
|
acz
Přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka upravená na zemní plyn zabírá v motorovém prostoru málo místa. Musí se do něj vejít také objemný dvoulitr TDI.
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Nádrže CNG na celkových 37 kg plynu se nacházejí zejména za zadní nápravou
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Elektrický Mercedes-Benz G oficiálně: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel, ba naopak
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu