Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
8
/
15
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Caddy chválíme za samostatné ukazatele naplnění nádrží na CNG (zelená vlevo) a benzin (žlutá vpravo)
|
acz
Přístrojová deska caddy spojuje praktičnost s dávkou elegance
|
acz
Provedení TGI standardně obsahuje šestistupňovou převodovku (přímo řazenou nebo DSG) a paket Bluemotion se systémem Start-stop
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Vestavba Bott Vario v pravé části nákladového prostoru zahrnovala velké hliníkové zásuvky
|
acz
Plastové šuplíčky upevněné spolu s košíkem na velké plechové desce měly jednoduché a praktické zavírání
|
acz
Na přepážce mezi prostorem pro posádku a náklad se nacházalo kotvení s popruhem pro neskladné předměty
|
acz
Přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka upravená na zemní plyn zabírá v motorovém prostoru málo místa. Musí se do něj vejít také objemný dvoulitr TDI.
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Nádrže CNG na celkových 37 kg plynu se nacházejí zejména za zadní nápravou
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel