Po třech stovkách kilometrů se rozsvítila kontrolka tlaku v pneumatikách s oznámením, že jde o pravou přední. Skvělý informační servis caddy doplňoval údaj o dojezdu na Adblue.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Přístrojová deska byla zkrášlena dekorační lištou v barvě karoserie|
Zdroj: acz
Průměrná spotřeba během první tisícovky kilometrů činila podle palubního počítače 6,7 l/100 lm|
Zdroj: acz
Po kontrole a dohuštění jsme v palubním počítači nastavili nové hodnoty|
Zdroj: acz
Zatímco ručka teploty chladicí kapaliny motoru atakovala po studeném startu osmdesát stupňů, olej ještě nedosáhl ani padesáti stupňů|
Zdroj: acz
Šestistupňovou přímou řazenou převodovku dostal dvoulitrový turbodiesel ve výkonech 90 a 110 kW|
Zdroj: acz
V mrazivém lednu jsme nemohli vynachválit účinné vyhřívání obou předních sedadel|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Vznětovou jednotku tvoří v modelu Caddy Maxi výhradně dvoulitr. S předním pohonem lze volit mezi 75 a 110 kW.|
Zdroj: acz
V zimních měsících přijde vhod zateplení akumulátoru|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI|
Zdroj: acz
Litrový tříválec v Caddy|
Zdroj: acz
Litrový tříválec nechává pod kapotou spoustu místa. Osvědčil slušnou sílu a příjemnou spotřebu zejména ve městě.|
Zdroj: acz
Jednotka 1.0 TSI má jen pět převodových stupňů spolu se čtyřválcem 1.2 TSI|
Zdroj: acz