Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (1. díl): Prvních tisíc
8
/
24
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (1. díl): Prvních tisíc
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (1. díl): Prvních tisíc
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Po třech stovkách kilometrů se rozsvítila kontrolka tlaku v pneumatikách s oznámením, že jde o pravou přední. Skvělý informační servis caddy doplňoval údaj o dojezdu na Adblue.
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Přístrojová deska byla zkrášlena dekorační lištou v barvě karoserie
|
acz
Průměrná spotřeba během první tisícovky kilometrů činila podle palubního počítače 6,7 l/100 lm
|
acz
Po kontrole a dohuštění jsme v palubním počítači nastavili nové hodnoty
|
acz
Zatímco ručka teploty chladicí kapaliny motoru atakovala po studeném startu osmdesát stupňů, olej ještě nedosáhl ani padesáti stupňů
|
acz
Šestistupňovou přímou řazenou převodovku dostal dvoulitrový turbodiesel ve výkonech 90 a 110 kW
|
acz
V mrazivém lednu jsme nemohli vynachválit účinné vyhřívání obou předních sedadel
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Vznětovou jednotku tvoří v modelu Caddy Maxi výhradně dvoulitr. S předním pohonem lze volit mezi 75 a 110 kW.
|
acz
V zimních měsících přijde vhod zateplení akumulátoru
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Litrový tříválec v Caddy
|
acz
Litrový tříválec nechává pod kapotou spoustu místa. Osvědčil slušnou sílu a příjemnou spotřebu zejména ve městě.
|
acz
Jednotka 1.0 TSI má jen pět převodových stupňů spolu se čtyřválcem 1.2 TSI
|
acz
Litrový tříválec v Caddy
|
acz
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy