Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
15
/
18
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Servisní interval činí 30 000 km nebo dva roky
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Caddy v provedení Maxi s téměř pětimetrovou délkou nabízí velký vnitřní prostor
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Palivový filtr se nachází nádherně přístupný a vyhřívaný teplem motoru
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý
Škoda meziročně navýšila prodeje. Fabia překvapivě mezi nejlepšími