Volkswagen Golf 1.0 eTSI, eHybrid, GTE: Napětí kolem golfu
16
/
73
Prohlédnout znovu
Volkswagen Golf 1.0 eTSI, eHybrid, GTE: Napětí kolem golfu
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
|
Volkswagen
Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
|
Volkswagen
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
|
Volkswagen
Nejvíce se nám zamlouvalo plug-in hybridní provedení eHybrid. Umí jet dynamicky i úsporně.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Základ plug-in hybridních verzí se shoduje. Elektronika v GTE umí vydolovat systémový výkon 180 kW.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Baterie plug-in hybridů se dobíjejí střídavým proudem. Maximálně zvládnou 3,6 kWh, takže k plnému dobití z nuly potřebují tři hodiny a čtyřicet minut.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Mild-hybridní Golf 1.0 eTSI/81 kW je dodáván výhradně se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Základní litrové provedení dostane manuál.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Litrový tříválec s výkonem 81 kW je v provedení eTSI podporován 48V mild-hybridním systémem. Plachtí s vypnutým motorem a část energie při zpomalování rekuperuje na elektřinu.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní