Volkswagen Golf IV (1997–2003): Pokračování ve stejném stylu

18/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Na první pohled se GTI lišilo od běžných Golfů 16palcovými hliníkovými ráfky BBS a sedadly Recaro.
    Na první pohled se GTI lišilo od běžných Golfů 16palcovými hliníkovými ráfky BBS a sedadly Recaro.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf třetí generace se vyráběl v letech 1991 až 1997, kdy byl vystřídán čtvrtou generací.
    Volkswagen Golf třetí generace se vyráběl v letech 1991 až 1997, kdy byl vystřídán čtvrtou generací.| Zdroj: Volkswagen
  • Třídveřový hatchback Volkswagen Golf čtvrté generace se začal prodávat současně s pětidveřovou verzí.
    Třídveřový hatchback Volkswagen Golf čtvrté generace se začal prodávat současně s pětidveřovou verzí.| Zdroj: Volkswagen
  • Třídveřová verze se lišila jen bočními okny za dveřmi (nebyly rozdělené příčkou) a o něco užšími sloupky C.
    Třídveřová verze se lišila jen bočními okny za dveřmi (nebyly rozdělené příčkou) a o něco užšími sloupky C.| Zdroj: Volkswagen
  • „Čtyřka“ byla jen o něco zaoblenější než Golf III. Nová byla vejcovitá přední světla s čirými skly. Z předního nárazníku zmizely mlhovky a blikače.
    „Čtyřka“ byla jen o něco zaoblenější než Golf III. Nová byla vejcovitá přední světla s čirými skly. Z předního nárazníku zmizely mlhovky a blikače.| Zdroj: Volkswagen
  • Designer Peter Schreyer odvedl dobrou práci. I dnes působí karoserie pětidveřového Golfu IV moderně.
    Designer Peter Schreyer odvedl dobrou práci. I dnes působí karoserie pětidveřového Golfu IV moderně.| Zdroj: Volkswagen
  • Pod výklopnou zadní stěnou se nalézal zavazadelník s objemem 330 litrů.
    Pod výklopnou zadní stěnou se nalézal zavazadelník s objemem 330 litrů.| Zdroj: Volkswagen
  • Golf IV měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami. Vpředu měl vzpěry MacPherson a vzadu vlečená ramena.
    Golf IV měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami. Vpředu měl vzpěry MacPherson a vzadu vlečená ramena.| Zdroj: Volkswagen
  • V kvalitně zpracovaném interiéru měl řidič po ruce všechny přístroje a ovladače.
    V kvalitně zpracovaném interiéru měl řidič po ruce všechny přístroje a ovladače.| Zdroj: Volkswagen
  • Velkou oblibu si získal úsporný 1,9litrový turbodiesel TDI s výkonem 110 koní a kombinovanou spotřebou pod 5 l/100 km.
    Velkou oblibu si získal úsporný 1,9litrový turbodiesel TDI s výkonem 110 koní a kombinovanou spotřebou pod 5 l/100 km.| Zdroj: Volkswagen
  • VW Golf GTI čtvrté generace měl lišty na bocích a na náraznících v barvě vozu, stejně jako lišty v masce chladiče.
    VW Golf GTI čtvrté generace měl lišty na bocích a na náraznících v barvě vozu, stejně jako lišty v masce chladiče.| Zdroj: Wikipedia
  • Zhruba rok po hatchbacku uvedl Volkswagen na trh čtyřdveřový sedan Golf čtvrté generace, nazvaný Bora.
    Zhruba rok po hatchbacku uvedl Volkswagen na trh čtyřdveřový sedan Golf čtvrté generace, nazvaný Bora.| Zdroj: Volkswagen
  • Palubní deska Bory se moc nelišila od hatchbacku, měla ale imitaci dřeva na středovém panelu a na řadicí páce.
    Palubní deska Bory se moc nelišila od hatchbacku, měla ale imitaci dřeva na středovém panelu a na řadicí páce.| Zdroj: Volkswagen
  • Jedinými společnými díly karoserie s hatchbackem Golf byly přední dveře. Ve stupňovité zádi měla Bora větší prostor pro zavazadla.
    Jedinými společnými díly karoserie s hatchbackem Golf byly přední dveře. Ve stupňovité zádi měla Bora větší prostor pro zavazadla.| Zdroj: Volkswagen
  • U kabrioletu Golf IV použil Volkswagen platformu kabrioletu Golfu III a upravil vzhled vozu tak, aby se podobal Golfu IV.
    U kabrioletu Golf IV použil Volkswagen platformu kabrioletu Golfu III a upravil vzhled vozu tak, aby se podobal Golfu IV.| Zdroj: Volkswagen
  • Kabriolet měl skládací textilní střechu a ochranný rám za předními sedadly. Vyráběla jej karosárna Karmann.
    Kabriolet měl skládací textilní střechu a ochranný rám za předními sedadly. Vyráběla jej karosárna Karmann.| Zdroj: Volkswagen
  • Pětidveřové kombi Volkswagen Golf IV Variant se začalo vyrábět v roce 1999.
    Pětidveřové kombi Volkswagen Golf IV Variant se začalo vyrábět v roce 1999.| Zdroj: Volkswagen
  • Kombi mělo prostorný zavazadelník s rovnou podlahou a stahovací roletu skrývající obsah kufru.
    Kombi mělo prostorný zavazadelník s rovnou podlahou a stahovací roletu skrývající obsah kufru.| Zdroj: Volkswagen
  • Golf R32 se od běžných Golfů odlišuje hlavně mohutnějšími nárazníky, spoilery a 18palcovými koly.
    Golf R32 se od běžných Golfů odlišuje hlavně mohutnějšími nárazníky, spoilery a 18palcovými koly.| Zdroj: Wikipedia
  • V roce 2003 byl Golf IV nahrazen na evropských trzích pátou generací s rozvorem 2578 mm, která se vyráběla do roku 2010.
    V roce 2003 byl Golf IV nahrazen na evropských trzích pátou generací s rozvorem 2578 mm, která se vyráběla do roku 2010.| Zdroj: Volkswagen
Na první pohled se GTI lišilo od běžných Golfů 16palcovými hliníkovými ráfky BBS a sedadly Recaro.
Volkswagen Golf třetí generace se vyráběl v letech 1991 až 1997, kdy byl vystřídán čtvrtou generací.
Třídveřový hatchback Volkswagen Golf čtvrté generace se začal prodávat současně s pětidveřovou verzí.
Třídveřová verze se lišila jen bočními okny za dveřmi (nebyly rozdělené příčkou) a o něco užšími sloupky C.
„Čtyřka“ byla jen o něco zaoblenější než Golf III. Nová byla vejcovitá přední světla s čirými skly. Z předního nárazníku zmizely mlhovky a blikače.
Designer Peter Schreyer odvedl dobrou práci. I dnes působí karoserie pětidveřového Golfu IV moderně.
Pod výklopnou zadní stěnou se nalézal zavazadelník s objemem 330 litrů.
Golf IV měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami. Vpředu měl vzpěry MacPherson a vzadu vlečená ramena.
V kvalitně zpracovaném interiéru měl řidič po ruce všechny přístroje a ovladače.
Velkou oblibu si získal úsporný 1,9litrový turbodiesel TDI s výkonem 110 koní a kombinovanou spotřebou pod 5 l/100 km.
VW Golf GTI čtvrté generace měl lišty na bocích a na náraznících v barvě vozu, stejně jako lišty v masce chladiče.
Zhruba rok po hatchbacku uvedl Volkswagen na trh čtyřdveřový sedan Golf čtvrté generace, nazvaný Bora.
Palubní deska Bory se moc nelišila od hatchbacku, měla ale imitaci dřeva na středovém panelu a na řadicí páce.
Jedinými společnými díly karoserie s hatchbackem Golf byly přední dveře. Ve stupňovité zádi měla Bora větší prostor pro zavazadla.
U kabrioletu Golf IV použil Volkswagen platformu kabrioletu Golfu III a upravil vzhled vozu tak, aby se podobal Golfu IV.
Kabriolet měl skládací textilní střechu a ochranný rám za předními sedadly. Vyráběla jej karosárna Karmann.
Pětidveřové kombi Volkswagen Golf IV Variant se začalo vyrábět v roce 1999.
Kombi mělo prostorný zavazadelník s rovnou podlahou a stahovací roletu skrývající obsah kufru.
Golf R32 se od běžných Golfů odlišuje hlavně mohutnějšími nárazníky, spoilery a 18palcovými koly.
V roce 2003 byl Golf IV nahrazen na evropských trzích pátou generací s rozvorem 2578 mm, která se vyráběla do roku 2010.