Volkswagenu hrozí další problémy kvůli emisím, řeší se tzv. teplotní okno
11
/
12
Prohlédnout znovu
Volkswagenu hrozí další problémy kvůli emisím, řeší se tzv. teplotní okno
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Volkswagen Passat
|
Green NCAP
Volkswagen Passat
|
Green NCAP
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
|
acz
Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI (147 kW)
|
Auto.cz/Samuel Mareček
VW Caddy Maxi California 2.0 TDI
|
Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (90 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI (110 kW)
|
Auto.cz/Samuel Mareček
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!