Volkswagenu hrozí další problémy kvůli emisím, řeší se tzv. teplotní okno

5/12
Zavřít
  • Volkswagen Polo
    Volkswagen Polo| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Transporter
    Volkswagen Transporter| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Transporter
    Volkswagen Transporter| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Polo
    Volkswagen Polo| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat | Zdroj: Green NCAP
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
    Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI (147 kW)
    Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI (147 kW)| Zdroj: Auto.cz/Samuel Mareček
  • VW Caddy Maxi California 2.0 TDI
    VW Caddy Maxi California 2.0 TDI| Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (90 kW)
    Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (90 kW) | Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI (110 kW)
    Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI (110 kW)| Zdroj: Auto.cz/Samuel Mareček
Volkswagen Polo
Volkswagen Transporter
Volkswagen Transporter
Volkswagen Polo
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI (147 kW)
VW Caddy Maxi California 2.0 TDI
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (90 kW)
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI (110 kW)