Volkswagenu hrozí další problémy kvůli emisím, řeší se tzv. teplotní okno
7
/
12
Prohlédnout znovu
Volkswagenu hrozí další problémy kvůli emisím, řeší se tzv. teplotní okno
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Volkswagen Passat
|
Green NCAP
Volkswagen Passat
|
Green NCAP
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
|
acz
Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI (147 kW)
|
Auto.cz/Samuel Mareček
VW Caddy Maxi California 2.0 TDI
|
Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (90 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI (110 kW)
|
Auto.cz/Samuel Mareček
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid