Volkswageny Polo & Caravelle: Prcek se vedle obra neztratí

16/36
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pozdní devadesátá léta se u Volkswagenu nesla ve znamení usměvavé chladičové masky a decentně zaoblených karoserií
    Pozdní devadesátá léta se u Volkswagenu nesla ve znamení usměvavé chladičové masky a decentně zaoblených karoserií| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mezi nejmenším a největším volkswagenem z poloviny devadesátých let najdeme metr rozdílu v délce a půl metru ve výšce
    Mezi nejmenším a největším volkswagenem z poloviny devadesátých let najdeme metr rozdílu v délce a půl metru ve výšce| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Letní dostaveníčko na břehu Labe v Čelákovicích, odkud proud řeky míří na dosah severoněmeckého Hamburku, nedaleko sídla automobilky Volkswagen
    Letní dostaveníčko na břehu Labe v Čelákovicích, odkud proud řeky míří na dosah severoněmeckého Hamburku, nedaleko sídla automobilky Volkswagen| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Otevřené dveře zavazadelníků jasně definují rozdíl mezi cestovatelským speciálem a městskou nákupní taškou
    Otevřené dveře zavazadelníků jasně definují rozdíl mezi cestovatelským speciálem a městskou nákupní taškou| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Architektura palubní desky caravelle je jednoduchá, ukázkově přehledná a přesně odpovídá tehdejšímu stylu Volkswagenu
    Architektura palubní desky caravelle je jednoduchá, ukázkově přehledná a přesně odpovídá tehdejšímu stylu Volkswagenu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Přední řada sedadel je rozdělena na řidičovo křeslo a lavici pro dva, délka řadicí páky na podlaze připomíná náklaďáky
    Přední řada sedadel je rozdělena na řidičovo křeslo a lavici pro dva, délka řadicí páky na podlaze připomíná náklaďáky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dozadu se nastupuje po sklopení krajního opěradla druhé řady, vzhledem k dlouhému rozvoru to jde snadno
    Dozadu se nastupuje po sklopení krajního opěradla druhé řady, vzhledem k dlouhému rozvoru to jde snadno| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Díky délce 4,7 metru se Volkswagen Caravelle ovládá příjemně, za jízdy připomíná spíš osobní auto
    Díky délce 4,7 metru se Volkswagen Caravelle ovládá příjemně, za jízdy připomíná spíš osobní auto| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ačkoliv řada T4 představuje užitkové vozidlo, už po pár kilometrech jízdy si řidič vůz osvojí jako rodinný kompakt
    Ačkoliv řada T4 představuje užitkové vozidlo, už po pár kilometrech jízdy si řidič vůz osvojí jako rodinný kompakt| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Přeplňovaný pětiválec 2.5 TDI je k neutahání. Atmosférická verze však nepřesvědčila.
    Přeplňovaný pětiválec 2.5 TDI je k neutahání. Atmosférická verze však nepřesvědčila.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
    Volkswagen Caravelle 2.5 TDI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Oba osobní automobily jsme ve stejných barvách objevili dokonce i v dobové prezentaci užitkových vozidel z roku 1998
    Oba osobní automobily jsme ve stejných barvách objevili dokonce i v dobové prezentaci užitkových vozidel z roku 1998| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Nejrozšířenější palubní deska 90. let: Polo 3D, Polo 5D, Polo Classic, Polo Variant, Caddy, Seat Arosa, Ibiza 3D, Ibiza 5D, Cordoba, Cordoba SX Coupé, Cordoba Vario, Inca…
    Nejrozšířenější palubní deska 90. let: Polo 3D, Polo 5D, Polo Classic, Polo Variant, Caddy, Seat Arosa, Ibiza 3D, Ibiza 5D, Cordoba, Cordoba SX Coupé, Cordoba Vario, Inca…| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Rozměry sedaček odpovídají malým autům, čalounění je velmi nápadité
    Rozměry sedaček odpovídají malým autům, čalounění je velmi nápadité| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • U malého volkswagenu se počítalo převážně s dvojicí cestujících, prostor vzadu proto není na rozvalování
    U malého volkswagenu se počítalo převážně s dvojicí cestujících, prostor vzadu proto není na rozvalování| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen je na délku kratší než felicia a obratností v provozu nám připomíná spíše malou mrštnou motokáru
    Volkswagen je na délku kratší než felicia a obratností v provozu nám připomíná spíše malou mrštnou motokáru| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Navzdory slaboučkému motoru se lehoučké polo vodí po silnici suverénně, jízdně dokáže pobavit
    Navzdory slaboučkému motoru se lehoučké polo vodí po silnici suverénně, jízdně dokáže pobavit| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Příčně uložený čtyřválec do města stačí, spotřeba 7 l však nic moc
    Příčně uložený čtyřválec do města stačí, spotřeba 7 l však nic moc| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Volkswagen Polo 1.0
    Volkswagen Polo 1.0| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Pozdní devadesátá léta se u Volkswagenu nesla ve znamení usměvavé chladičové masky a decentně zaoblených karoserií
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0
Mezi nejmenším a největším volkswagenem z poloviny devadesátých let najdeme metr rozdílu v délce a půl metru ve výšce
Letní dostaveníčko na břehu Labe v Čelákovicích, odkud proud řeky míří na dosah severoněmeckého Hamburku, nedaleko sídla automobilky Volkswagen
Otevřené dveře zavazadelníků jasně definují rozdíl mezi cestovatelským speciálem a městskou nákupní taškou
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0
Architektura palubní desky caravelle je jednoduchá, ukázkově přehledná a přesně odpovídá tehdejšímu stylu Volkswagenu
Přední řada sedadel je rozdělena na řidičovo křeslo a lavici pro dva, délka řadicí páky na podlaze připomíná náklaďáky
Dozadu se nastupuje po sklopení krajního opěradla druhé řady, vzhledem k dlouhému rozvoru to jde snadno
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
Díky délce 4,7 metru se Volkswagen Caravelle ovládá příjemně, za jízdy připomíná spíš osobní auto
Ačkoliv řada T4 představuje užitkové vozidlo, už po pár kilometrech jízdy si řidič vůz osvojí jako rodinný kompakt
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
Přeplňovaný pětiválec 2.5 TDI je k neutahání. Atmosférická verze však nepřesvědčila.
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI
Oba osobní automobily jsme ve stejných barvách objevili dokonce i v dobové prezentaci užitkových vozidel z roku 1998
Volkswagen Polo 1.0
Nejrozšířenější palubní deska 90. let: Polo 3D, Polo 5D, Polo Classic, Polo Variant, Caddy, Seat Arosa, Ibiza 3D, Ibiza 5D, Cordoba, Cordoba SX Coupé, Cordoba Vario, Inca…
Volkswagen Polo 1.0
Volkswagen Polo 1.0
Volkswagen Polo 1.0
Rozměry sedaček odpovídají malým autům, čalounění je velmi nápadité
U malého volkswagenu se počítalo převážně s dvojicí cestujících, prostor vzadu proto není na rozvalování
Volkswagen Polo 1.0
Volkswagen je na délku kratší než felicia a obratností v provozu nám připomíná spíše malou mrštnou motokáru
Volkswagen Polo 1.0
Volkswagen Polo 1.0
Navzdory slaboučkému motoru se lehoučké polo vodí po silnici suverénně, jízdně dokáže pobavit
Příčně uložený čtyřválec do města stačí, spotřeba 7 l však nic moc
Volkswagen Polo 1.0
Volkswagen Polo 1.0
Volkswagen Polo 1.0