Volné kempování: Nadivoko
4
/
48
Přehled fotografií
Zavřít
Ilustrační foto
|
Zdroj: Svět motorů
V Česku přespat ve volné krajině můžete. Nesmí však po vás zůstat ani stopa.
|
Zdroj: Svět motorů
Slušný nocleh poskytne i pořádné kombi. Extra levné a vhodné je třeba Volvo V70 generace P2.
|
Zdroj: Svět motorů
V Chorvatsku je volné kempování zcela zakázáno, hrozí vysoké pokuty.
|
Zdroj: Svět motorů
Světoběžník Jarda Šíma si ustlal ve Slovinsku mimo kemp. Ráno ho vzbudila policie. Tučnou pokutu 200 eur mu nakonec odpustili.
|
Zdroj: Svět motorů
Dražším,ale elegantním řešením jsou obytné vozy.
|
Zdroj: Svět motorů
Díky teleskopickým nohám neohrozí klidné spaní ani vyšší vegetace nebo kamení.
|
Zdroj: Svět motorů
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Každý stan Outset chrání nepromokavý obal. Díky kolečkům zvládne obsluhu i jeden člověk.
|
Zdroj: Svět motorů
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Mini karavany jsou trendem. Jedny z nejlevnějších vznikají i v Česku, vyrábí je fi rmy Carox nebo Minibydlík
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Minikaravan Mini K Sport Plus
|
Zdroj: auto.cz/Jan Faltýsek
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Střešním stanům stačí půdorys auta samotného, lézt po žebříku ale může být otrava.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Autostan Thule Tepui Foothill
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Zavřít