Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla|
Zdroj: acz
Před nejprudšími úseky s osmiprocentním stoupáním jsme přešli do manuálního modu řazení i-Shiftu, abychom předešli přeřazení na vyšší stupeň a ztrátě rychlosti|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Díky skvělé pozici za volantem jsme se mohli soustředit na činnost dvouspojkové převodovky|
Zdroj: acz
Na třetím úseku s dvouspojkovou převodovkou jsme používali pro Volvo netypická tlačítka režimů převodovky|
Zdroj: acz
Při jízdách nás hýčkala elektricky stavitelná sedadla včetně děleného opěradla|
Zdroj: acz
I k Dual clutch může být k dipozici klasický joystick|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Ve druhém úseku se šestnáctilitrovým motorem D16K a točivým momentem 3550 N.m jsme nepotřebovali zajíždět do pomalého pruhu, protože bylo třeba předjíždět pomaleji jedoucí návěsové soupravy|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Topografie tras (v tomto případě první) byla natolik úchvatná, že jsme mohli porovnat výkonové parametry motorů i převodovek|
Zdroj: acz