Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla

3/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
    Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla| Zdroj: acz
  • Před nejprudšími úseky s osmiprocentním stoupáním jsme přešli do manuálního modu řazení i-Shiftu, abychom předešli přeřazení na vyšší stupeň a ztrátě rychlosti
    Před nejprudšími úseky s osmiprocentním stoupáním jsme přešli do manuálního modu řazení i-Shiftu, abychom předešli přeřazení na vyšší stupeň a ztrátě rychlosti| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Díky skvělé pozici za volantem jsme se mohli soustředit na činnost dvouspojkové převodovky
    Díky skvělé pozici za volantem jsme se mohli soustředit na činnost dvouspojkové převodovky| Zdroj: acz
  • Na třetím úseku s dvouspojkovou převodovkou jsme používali pro Volvo netypická tlačítka režimů převodovky
    Na třetím úseku s dvouspojkovou převodovkou jsme používali pro Volvo netypická tlačítka režimů převodovky| Zdroj: acz
  • Při jízdách nás hýčkala elektricky stavitelná sedadla včetně děleného opěradla
    Při jízdách nás hýčkala elektricky stavitelná sedadla včetně děleného opěradla| Zdroj: acz
  • I k Dual clutch může být k dipozici klasický joystick
    I k Dual clutch může být k dipozici klasický joystick| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Ve druhém úseku se šestnáctilitrovým motorem D16K a točivým momentem 3550 N.m jsme nepotřebovali zajíždět do pomalého pruhu, protože bylo třeba předjíždět pomaleji jedoucí návěsové soupravy
    Ve druhém úseku se šestnáctilitrovým motorem D16K a točivým momentem 3550 N.m jsme nepotřebovali zajíždět do pomalého pruhu, protože bylo třeba předjíždět pomaleji jedoucí návěsové soupravy| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Topografie tras (v tomto případě první) byla natolik úchvatná, že jsme mohli porovnat výkonové parametry motorů i převodovek
    Topografie tras (v tomto případě první) byla natolik úchvatná, že jsme mohli porovnat výkonové parametry motorů i převodovek| Zdroj: acz
Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
Před nejprudšími úseky s osmiprocentním stoupáním jsme přešli do manuálního modu řazení i-Shiftu, abychom předešli přeřazení na vyšší stupeň a ztrátě rychlosti
Volvo
Volvo
Volvo
Díky skvělé pozici za volantem jsme se mohli soustředit na činnost dvouspojkové převodovky
Na třetím úseku s dvouspojkovou převodovkou jsme používali pro Volvo netypická tlačítka režimů převodovky
Při jízdách nás hýčkala elektricky stavitelná sedadla včetně děleného opěradla
I k Dual clutch může být k dipozici klasický joystick
Volvo
Volvo
Ve druhém úseku se šestnáctilitrovým motorem D16K a točivým momentem 3550 N.m jsme nepotřebovali zajíždět do pomalého pruhu, protože bylo třeba předjíždět pomaleji jedoucí návěsové soupravy
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Topografie tras (v tomto případě první) byla natolik úchvatná, že jsme mohli porovnat výkonové parametry motorů i převodovek