V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu|
Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý