Volvo I-Save: Údiv
15
/
21
Prohlédnout znovu
Volvo I-Save: Údiv
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zakončení šestihodinových testovacích jízd proběhlo u servisu Volvo
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!