Volvo I-Save: Údiv
17
/
21
Prohlédnout znovu
Volvo I-Save: Údiv
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zakončení šestihodinových testovacích jízd proběhlo u servisu Volvo
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane