Volvo I-Save: Údiv
20
/
21
Prohlédnout znovu
Volvo I-Save: Údiv
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zakončení šestihodinových testovacích jízd proběhlo u servisu Volvo
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší