Volvo I-Save: Údiv
9
/
21
Prohlédnout znovu
Volvo I-Save: Údiv
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Zakončení šestihodinových testovacích jízd proběhlo u servisu Volvo
|
AutoProfi/Ladislav Černý
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Velký test nosičů jízdních kol, Martin Vaculík v Renaultu a SUV, co není nudné. Sledujte Svět motorů TV!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční