Volvo I-Save: Údiv

10/21
Zavřít
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším
    V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva
    Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly
    Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy
    Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy
    U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů
    Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu
    Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Volvo I-save
    Volvo I-save| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
  • Zakončení šestihodinových testovacích jízd proběhlo u servisu Volvo
    Zakončení šestihodinových testovacích jízd proběhlo u servisu Volvo| Zdroj: AutoProfi/Ladislav Černý
Volvo I-save
V prudkých stoupáních jsme s verzí 460 jeli na osmičku, s turbocompoundem o stupeň vyšším
Tisíc otáček při nejvyšší rychlosti tvoří u silného motoru velký potenciál úspor paliva
Čtyři trasy se čtyřmi odlišnými motorizacemi a úpravami nás nadchly
Volvo I-save
Volvo I-save
Volvo I-save
Volvo VDS dovoluje v režimu Custom nastavit charakteristiku posilovače řízení pro jednotlivé směry jízdy
U dynamického řízení VDS jsme si většinou nastavovali režim Stable, který nabízí pevné vedení stopy
Volvo I-save
Volvo I-save
Volvo I-save
Bližší turbína slouží k získávání 300 N.m točivého momentu motoru z výfukových plynů
Zcela vlevo se nachází hydrodynamický měnič sloužící k překonání velkého rozdílu otáček turbíny a klikového mechanizmu
Volvo I-save
Volvo I-save
Volvo I-save
Volvo I-save
Volvo I-save
Volvo I-save
Zakončení šestihodinových testovacích jízd proběhlo u servisu Volvo