Volvo slaví důležité výročí: Převodovka I-Shift má dvacet let!

22/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kompaktní rozměry ústrojí dovolily jeho zavedení do menších řad nákladních vozidel
    Kompaktní rozměry ústrojí dovolily jeho zavedení do menších řad nákladních vozidel| Zdroj: Volvo Trucks
  • Volvo Trucks I-Shift
    Volvo Trucks I-Shift| Zdroj: Volvo Trucks
  • Automatizovaný I-Shift má dva elektromotory pro spojku a změnu převodových stupňů
    Automatizovaný I-Shift má dva elektromotory pro spojku a změnu převodových stupňů| Zdroj: Volvo Trucks
  • Dvouspojková převodovka Dual-clutch je jen o dvanáct centimetrů delší, zajišťuje však stálý tah motoru
    Dvouspojková převodovka Dual-clutch je jen o dvanáct centimetrů delší, zajišťuje však stálý tah motoru| Zdroj: Volvo Trucks
  • Zavedením plazivých převodů se využití I-Shiftu rozšířilo i na přepravu extrémně těžkých nákladů
    Zavedením plazivých převodů se využití I-Shiftu rozšířilo i na přepravu extrémně těžkých nákladů| Zdroj: Volvo Trucks
  • Zmenšení ovladače převodovky v loňském roce zlepšilo průchod řidiče skrze kabinu
    Zmenšení ovladače převodovky v loňském roce zlepšilo průchod řidiče skrze kabinu| Zdroj: Volvo Trucks
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru
    Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru| Zdroj: acz
  • Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
    Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel| Zdroj: acz
  • Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
    Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel| Zdroj: acz
  • Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
    Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále| Zdroj: acz
  • Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
    Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále| Zdroj: acz
  • První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky
    První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky| Zdroj: acz
  • I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky
    I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky| Zdroj: acz
  • Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky
    Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky| Zdroj: acz
  • Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
    Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň| Zdroj: acz
  • Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
    Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
Kompaktní rozměry ústrojí dovolily jeho zavedení do menších řad nákladních vozidel
Volvo Trucks I-Shift
Automatizovaný I-Shift má dva elektromotory pro spojku a změnu převodových stupňů
Dvouspojková převodovka Dual-clutch je jen o dvanáct centimetrů delší, zajišťuje však stálý tah motoru
Zavedením plazivých převodů se využití I-Shiftu rozšířilo i na přepravu extrémně těžkých nákladů
Zmenšení ovladače převodovky v loňském roce zlepšilo průchod řidiče skrze kabinu
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky
I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky
Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
Volvo
Volvo