Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
5
/
13
Prohlédnout znovu
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
|
acz
Nejtěžší místo stoupání u Paceřic jsme s verzí 460 vyjeli na devítku při rychlosti něco málo přes čtyřicítku
|
acz
Dlouhý stálý převod 2,31 u obou provedení stlačil otáčky motoru při rychlosti 85 km/h na pouhých 1050/min
|
acz
K verzi Reloaded patři nevyšší stupeň ekonomiky jízdy se třemi hvězdičkami a dovoleným poklesem rychlosti až o 10 km/h na vrcholu stoupání
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volič řazení je u oficiálně prodávaných verzí Reloaded nahrazen tlačítky R, N a D na přístrojové desce
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Slabší provedení mělo Michelin Energy
|
acz
Provedení 460 používalo pneumatiky Goodyear Fuelmax
|
acz
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní