Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
2
/
13
Prohlédnout znovu
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Standard tvoří uzávěrky všech diferenciálů. Jsou chráněné proti poškození automatickým vypnutím
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidiče
|
acz
Eurocargo 4x4 se značnou světlou výškou dosahuje maximální hmotnosti 15 tun
|
acz
Trakker se dvěma řiditelnými nápravami vykazuje mimočádnou robustnost
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidičev
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Ochrana světlometů patří k žádané výbavě
|
acz
Vyvedení výfuku nad budku uvolňuje místo pro začlenění velkokapacitní nástavby
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším