Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
1
/
17
Prohlédnout znovu
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Díky automatickému svícení se řidiči stavebních vozů MAN mohou soustředit na jiné aspekty provozu
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Tahač TGS s novou nejsilnější verzí šestiválce D26 o výkonu 368 kW (500 k) zvládne velmi těžké úkoly
|
acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu zároveň zvedací.
|
acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu
|
acz
Nejmenší model TGL s osmitunovou celkovou hmotností vyniká manévrovatelností, ale nesmí se to s nákladem přehánět zároveň zvedací.
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Hydrodrive dokáže po dobu přibližně desítek sekund zvýšit trakci vozu
|
acz
Automatizovanou převodovku Tipmatic lze již kombinovat s pohonem Hydrodrive
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre