Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
13
/
17
Přehled fotografií
Zavřít
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Díky automatickému svícení se řidiči stavebních vozů MAN mohou soustředit na jiné aspekty provozu
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Tahač TGS s novou nejsilnější verzí šestiválce D26 o výkonu 368 kW (500 k) zvládne velmi těžké úkoly
|
Zdroj: acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu zároveň zvedací.
|
Zdroj: acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu
|
Zdroj: acz
Nejmenší model TGL s osmitunovou celkovou hmotností vyniká manévrovatelností, ale nesmí se to s nákladem přehánět zároveň zvedací.
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Hydrodrive dokáže po dobu přibližně desítek sekund zvýšit trakci vozu
|
Zdroj: acz
Automatizovanou převodovku Tipmatic lze již kombinovat s pohonem Hydrodrive
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
Zdroj: acz
Zavřít