Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř

18/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Díky automatickému svícení se řidiči stavebních vozů MAN mohou soustředit na jiné aspekty provozu
    Díky automatickému svícení se řidiči stavebních vozů MAN mohou soustředit na jiné aspekty provozu| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Tahač TGS s novou nejsilnější verzí šestiválce D26 o výkonu 368 kW (500 k) zvládne velmi těžké úkoly
    Tahač TGS s novou nejsilnější verzí šestiválce D26 o výkonu 368 kW (500 k) zvládne velmi těžké úkoly| Zdroj: acz
  • Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu zároveň zvedací.
    Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu zároveň zvedací.| Zdroj: acz
  • Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu
    Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu| Zdroj: acz
  • Nejmenší model TGL s osmitunovou celkovou hmotností vyniká manévrovatelností, ale nesmí se to s nákladem přehánět zároveň zvedací.
    Nejmenší model TGL s osmitunovou celkovou hmotností vyniká manévrovatelností, ale nesmí se to s nákladem přehánět zároveň zvedací.| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Hydrodrive dokáže po dobu přibližně desítek sekund zvýšit trakci vozu
    Hydrodrive dokáže po dobu přibližně desítek sekund zvýšit trakci vozu| Zdroj: acz
  • Automatizovanou převodovku Tipmatic lze již kombinovat s pohonem Hydrodrive
    Automatizovanou převodovku Tipmatic lze již kombinovat s pohonem Hydrodrive| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
  • Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
    Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř| Zdroj: acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Díky automatickému svícení se řidiči stavebních vozů MAN mohou soustředit na jiné aspekty provozu
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Tahač TGS s novou nejsilnější verzí šestiválce D26 o výkonu 368 kW (500 k) zvládne velmi těžké úkoly
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu zároveň zvedací.
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu
Nejmenší model TGL s osmitunovou celkovou hmotností vyniká manévrovatelností, ale nesmí se to s nákladem přehánět zároveň zvedací.
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Hydrodrive dokáže po dobu přibližně desítek sekund zvýšit trakci vozu
Automatizovanou převodovku Tipmatic lze již kombinovat s pohonem Hydrodrive
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř