Vozidla Volvo pro stavbu: Nejvíce inovací

7/9
Zavřít
  • Vozidla Volvo pro stavbu: Nejvíce inovací
    Vozidla Volvo pro stavbu: Nejvíce inovací| Zdroj: acz
  • Pracoviště řidiče je u modelu FMX převzato z řady FH
    Pracoviště řidiče je u modelu FMX převzato z řady FH| Zdroj: acz
  • Vozidla Volvo pro stavbu: Nejvíce inovací
    Vozidla Volvo pro stavbu: Nejvíce inovací| Zdroj: acz
  • Provedení Tridem dovoluje velké nádrže za přední nápravou
    Provedení Tridem dovoluje velké nádrže za přední nápravou| Zdroj: acz
  • Volvo FL 4x4 má značnou světlou výšku i pro pohyb v těžkém terénu
    Volvo FL 4x4 má značnou světlou výšku i pro pohyb v těžkém terénu| Zdroj: acz
  • Tři zadní nápravy co nejblíže konci rámu dávají předpoklad obrovské nosnosti zádě
    Tři zadní nápravy co nejblíže konci rámu dávají předpoklad obrovské nosnosti zádě| Zdroj: acz
  • Automaticky připojitelný pohon předních kol je schopen teoreticky přenést celý točivý moment motoru
    Automaticky připojitelný pohon předních kol je schopen teoreticky přenést celý točivý moment motoru| Zdroj: acz
  • Spodní schůdek drží na dvojnásobně pohyblivém uchycení
    Spodní schůdek drží na dvojnásobně pohyblivém uchycení| Zdroj: acz
  • Schůdky šikovně využívají prostor za sáním vzduchu
    Schůdky šikovně využívají prostor za sáním vzduchu| Zdroj: acz
Vozidla Volvo pro stavbu: Nejvíce inovací
Pracoviště řidiče je u modelu FMX převzato z řady FH
Vozidla Volvo pro stavbu: Nejvíce inovací
Provedení Tridem dovoluje velké nádrže za přední nápravou
Volvo FL 4x4 má značnou světlou výšku i pro pohyb v těžkém terénu
Tři zadní nápravy co nejblíže konci rámu dávají předpoklad obrovské nosnosti zádě
Automaticky připojitelný pohon předních kol je schopen teoreticky přenést celý točivý moment motoru
Spodní schůdek drží na dvojnásobně pohyblivém uchycení
Schůdky šikovně využívají prostor za sáním vzduchu