VW konečně zavádí bezdrátové aktualizace elektromobilů ID pro všechny
10
/
49
Prohlédnout znovu
VW konečně zavádí bezdrátové aktualizace elektromobilů ID pro všechny
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
|
Volkswagen
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
|
Volkswagen
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
|
Volkswagen
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
|
Volkswagen
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
|
Volkswagen
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
|
Volkswagen
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. V čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky