VW Transporter T6 Van 2.0 TDI BMT: Na spotřebu

7/12
Zavřít
  • VW Transporter T6 Van 2.0 TDI BMT: Na spotřebu
    VW Transporter T6 Van 2.0 TDI BMT: Na spotřebu| Zdroj: acz
  • Stav naplnění Adblue doprovázel předpokládaný dojezd
    Stav naplnění Adblue doprovázel předpokládaný dojezd| Zdroj: acz
  •  
     | Zdroj: acz
  • Možnost klimatizace nám v teplých dnech přišla velmi vhod
    Možnost klimatizace nám v teplých dnech přišla velmi vhod| Zdroj: acz
  •  
     | Zdroj: acz
  • Se dvěma loketními opěrkami jsme se rychle skamarádili
    Se dvěma loketními opěrkami jsme se rychle skamarádili| Zdroj: acz
  •  
     | Zdroj: acz
  • Nákladový prostor kvůli nízké hmotnosti neměl ani plastový kryt podlahy
    Nákladový prostor kvůli nízké hmotnosti neměl ani plastový kryt podlahy| Zdroj: acz
  • Dvoulitrový turbodiesel nové řady poskytuje nejvyšší točivý moment už od 1500 ot./min
    Dvoulitrový turbodiesel nové řady poskytuje nejvyšší točivý moment už od 1500 ot./min| Zdroj: acz
  •  
     | Zdroj: acz
  • Plnění Adblue pod palivovým hrdlem má jasné opodstatnění, aby roztok močoviny nemohl kápnout na naftovou přírubu
    Plnění Adblue pod palivovým hrdlem má jasné opodstatnění, aby roztok močoviny nemohl kápnout na naftovou přírubu| Zdroj: acz
  • Prostor pod motorem umožňoval velmi dobré chlazení
    Prostor pod motorem umožňoval velmi dobré chlazení| Zdroj: acz
VW Transporter T6 Van 2.0 TDI BMT: Na spotřebu
Stav naplnění Adblue doprovázel předpokládaný dojezd
 
Možnost klimatizace nám v teplých dnech přišla velmi vhod
 
Se dvěma loketními opěrkami jsme se rychle skamarádili
 
Nákladový prostor kvůli nízké hmotnosti neměl ani plastový kryt podlahy
Dvoulitrový turbodiesel nové řady poskytuje nejvyšší točivý moment už od 1500 ot./min
 
Plnění Adblue pod palivovým hrdlem má jasné opodstatnění, aby roztok močoviny nemohl kápnout na naftovou přírubu
Prostor pod motorem umožňoval velmi dobré chlazení