Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 206 CC|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 207 CC|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 307 CC|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 308 CC|
Zdroj: Svět motorů
206 CC představuje nejdostupnější cestu ke kabrioletu s pevnou skládací střechou. Funkční auto koupíte za jeden plat.|
Zdroj: Svět motorů
Jednou z chyb pevné skládací střechy je potřeba značného prostoru pro složení, což zmenšuje kufr.|
Zdroj: Svět motorů
Prostor pro složenou střechu vymezuje vytahovací roletka.|
Zdroj: Svět motorů
Bez jejího vytažení nelze střechu stáhnout.|
Zdroj: Svět motorů
Vylepšený a mnohem spolehlivější mikrospínač pro 308 CC.|
Zdroj: Svět motorů
Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne|
Zdroj: Svět motorů
Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne|
Zdroj: Svět motorů
Zámek pro zajištění střechy u rámu čelního skla pro 207, 307 a 308.|
Zdroj: Svět motorů
Ovládán je hydraulicky pístem, který vidíte blíže vlevo.|
Zdroj: Svět motorů
Řídicí jednotka ovládání střechy většinou není zdrojem problémů|
Zdroj: Svět motorů
Několik pohledů na elektrické čerpadlo nebo také hydromotor coby zdroj tlaku hydrauliky ovládání střechy.|
Zdroj: Svět motorů
Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.|
Zdroj: Svět motorů
Jedna z hadic se specifickým číslem (zde 33).|
Zdroj: Svět motorů
Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.|
Zdroj: Svět motorů
U modelů 207, 307 a 308 se skla dveří ovládají také klikami. Ta vnější má na sobě plošku se snímačem prstů.|
Zdroj: Svět motorů
Slabinou je stahovačka oken|
Zdroj: Svět motorů
Slabinou je stahovačka oken|
Zdroj: Svět motorů
U zadní zase občas praskne čep|
Zdroj: Svět motorů
U zadní zase občas praskne čep|
Zdroj: Svět motorů
U zadní zase občas praskne čep|
Zdroj: Svět motorů
Do hydrauliky střechy patří pouze olej Vitamol ZH-M|
Zdroj: Svět motorů
Spojení střechy s rámem čelního skla v 307 nevyžaduje pozornost obsluhy|
Zdroj: Svět motorů
Na rozdíl od 206, u níž je potřeba ručně odjistit klipsnami dva zámky|
Zdroj: Svět motorů
Představení sériového Peugeotu 206 CC|
Zdroj: Svět motorů
Uveden Peugeot 307 CC. Modernizace 206 CC zaměřena zejména na optiku.|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové zavření střechy|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové zavření střechy|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové zavření střechy|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové zavření střechy|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové zavření střechy|
Zdroj: Svět motorů
Pod otvorem v plastovém krytu hydromotoru je zlatý šroub (aby do něj nepronikaly nečistoty, je na něm ještě gumová krytka). Jeho otočením dojde ke snížení tlaku ovládací kapaliny střechy.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska CC se neliší od výchozích hatchbacků a kombi. Kvalita materiálů je dodnes velmi dobrá. Ergonomie rovněž.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zatímco panel pro ovládání jednotlivých oken najdete na dveřích, tlačítko pro střechu se nachází na středovém tunelu. Vedle něj je spínač, kterým stáhnete/ vytáhnete všechna skla najednou.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Otvory v obložení bočnic v kabině jsou určeny pro uchycení větrolamu (windshotu). Ten bohužel chyběl.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Detail zámku střechy v rámu čelního skla, zde ovládaného samočinně. Rám střechy má také ochrannou funkci při nehodě.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Pokud nechcete jet bez střechy, ale zároveň máte rádi pořádný průvan, můžete stáhnout všechna boční skla. Dveře jsou z dnešního hlediska dost těžké.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Motor 1.6 e-HDi ve verzi pro Euro 5 (označení DV6C) si vystačí s osmi ventily a rozvodem OHC. Rozvody pohání ozubený řemen. Písmenko e znamená, že je vybaven stop-start systémem s reverzním alternátorem. Jde o druhý nejlepší motor v 308 po 2.0 HDi.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl