Vybíráme ojeté kupé-kabrio s pevnou střechou: Pod nebem i plechem

34/76
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 206 CC
    Peugeot 206 CC| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 207 CC
    Peugeot 207 CC| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 307 CC
    Peugeot 307 CC| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 308 CC
    Peugeot 308 CC| Zdroj: Svět motorů
  • 206 CC představuje nejdostupnější cestu ke kabrioletu s pevnou skládací střechou. Funkční auto koupíte za jeden plat.
    206 CC představuje nejdostupnější cestu ke kabrioletu s pevnou skládací střechou. Funkční auto koupíte za jeden plat.| Zdroj: Svět motorů
  • Jednou z chyb pevné skládací střechy je potřeba značného prostoru pro složení, což zmenšuje kufr.
    Jednou z chyb pevné skládací střechy je potřeba značného prostoru pro složení, což zmenšuje kufr.| Zdroj: Svět motorů
  • Prostor pro složenou střechu vymezuje vytahovací roletka.
    Prostor pro složenou střechu vymezuje vytahovací roletka.| Zdroj: Svět motorů
  • Bez jejího vytažení nelze střechu stáhnout.
    Bez jejího vytažení nelze střechu stáhnout.| Zdroj: Svět motorů
  • Vylepšený a mnohem spolehlivější mikrospínač pro 308 CC.
    Vylepšený a mnohem spolehlivější mikrospínač pro 308 CC.| Zdroj: Svět motorů
  • Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne
    Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne| Zdroj: Svět motorů
  • Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne
    Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne| Zdroj: Svět motorů
  • Zámek pro zajištění střechy u rámu čelního skla pro 207, 307 a 308.
    Zámek pro zajištění střechy u rámu čelního skla pro 207, 307 a 308.| Zdroj: Svět motorů
  • Ovládán je hydraulicky pístem, který vidíte blíže vlevo.
    Ovládán je hydraulicky pístem, který vidíte blíže vlevo.| Zdroj: Svět motorů
  • Řídicí jednotka ovládání střechy většinou není zdrojem problémů
    Řídicí jednotka ovládání střechy většinou není zdrojem problémů| Zdroj: Svět motorů
  • Několik pohledů na elektrické čerpadlo nebo také hydromotor coby zdroj tlaku hydrauliky ovládání střechy.
    Několik pohledů na elektrické čerpadlo nebo také hydromotor coby zdroj tlaku hydrauliky ovládání střechy.| Zdroj: Svět motorů
  • Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.
    Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.| Zdroj: Svět motorů
  • Jedna z hadic se specifickým číslem (zde 33).
    Jedna z hadic se specifickým číslem (zde 33).| Zdroj: Svět motorů
  • Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.
    Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.| Zdroj: Svět motorů
  • U modelů 207, 307 a 308 se skla dveří ovládají také klikami. Ta vnější má na sobě plošku se snímačem prstů.
    U modelů 207, 307 a 308 se skla dveří ovládají také klikami. Ta vnější má na sobě plošku se snímačem prstů.| Zdroj: Svět motorů
  • Slabinou je stahovačka oken
    Slabinou je stahovačka oken| Zdroj: Svět motorů
  • Slabinou je stahovačka oken
    Slabinou je stahovačka oken| Zdroj: Svět motorů
  • U zadní zase občas praskne čep
    U zadní zase občas praskne čep| Zdroj: Svět motorů
  • U zadní zase občas praskne čep
    U zadní zase občas praskne čep| Zdroj: Svět motorů
  • U zadní zase občas praskne čep
    U zadní zase občas praskne čep| Zdroj: Svět motorů
  • Do hydrauliky střechy patří pouze olej Vitamol ZH-M
    Do hydrauliky střechy patří pouze olej Vitamol ZH-M| Zdroj: Svět motorů
  • Spojení střechy s rámem čelního skla v 307 nevyžaduje pozornost obsluhy
    Spojení střechy s rámem čelního skla v 307 nevyžaduje pozornost obsluhy| Zdroj: Svět motorů
  • Na rozdíl od 206, u níž je potřeba ručně odjistit klipsnami dva zámky
    Na rozdíl od 206, u níž je potřeba ručně odjistit klipsnami dva zámky| Zdroj: Svět motorů
  • Představení sériového Peugeotu 206 CC
    Představení sériového Peugeotu 206 CC| Zdroj: Svět motorů
  • Uveden Peugeot 307 CC. Modernizace 206 CC zaměřena zejména na optiku.
    Uveden Peugeot 307 CC. Modernizace 206 CC zaměřena zejména na optiku.| Zdroj: Svět motorů
  • Nouzové zavření střechy
    Nouzové zavření střechy| Zdroj: Svět motorů
  • Nouzové zavření střechy
    Nouzové zavření střechy| Zdroj: Svět motorů
  • Nouzové zavření střechy
    Nouzové zavření střechy| Zdroj: Svět motorů
  • Nouzové zavření střechy
    Nouzové zavření střechy| Zdroj: Svět motorů
  • Nouzové zavření střechy
    Nouzové zavření střechy| Zdroj: Svět motorů
  • Pod otvorem v plastovém krytu hydromotoru je zlatý šroub (aby do něj nepronikaly nečistoty, je na něm ještě gumová krytka). Jeho otočením dojde ke snížení tlaku ovládací kapaliny střechy.
    Pod otvorem v plastovém krytu hydromotoru je zlatý šroub (aby do něj nepronikaly nečistoty, je na něm ještě gumová krytka). Jeho otočením dojde ke snížení tlaku ovládací kapaliny střechy.| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska CC se neliší od výchozích hatchbacků a kombi. Kvalita materiálů je dodnes velmi dobrá. Ergonomie rovněž.
    Palubní deska CC se neliší od výchozích hatchbacků a kombi. Kvalita materiálů je dodnes velmi dobrá. Ergonomie rovněž.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zatímco panel pro ovládání jednotlivých oken najdete na dveřích, tlačítko pro střechu se nachází na středovém tunelu. Vedle něj je spínač, kterým stáhnete/ vytáhnete všechna skla najednou.
    Zatímco panel pro ovládání jednotlivých oken najdete na dveřích, tlačítko pro střechu se nachází na středovém tunelu. Vedle něj je spínač, kterým stáhnete/ vytáhnete všechna skla najednou.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Otvory v obložení bočnic v kabině jsou určeny pro uchycení větrolamu (windshotu). Ten bohužel chyběl.
    Otvory v obložení bočnic v kabině jsou určeny pro uchycení větrolamu (windshotu). Ten bohužel chyběl.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Detail zámku střechy v rámu čelního skla, zde ovládaného samočinně. Rám střechy má také ochrannou funkci při nehodě.
    Detail zámku střechy v rámu čelního skla, zde ovládaného samočinně. Rám střechy má také ochrannou funkci při nehodě.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Pokud nechcete jet bez střechy, ale zároveň máte rádi pořádný průvan, můžete stáhnout všechna boční skla. Dveře jsou z dnešního hlediska dost těžké.
    Pokud nechcete jet bez střechy, ale zároveň máte rádi pořádný průvan, můžete stáhnout všechna boční skla. Dveře jsou z dnešního hlediska dost těžké.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Motor 1.6 e-HDi ve verzi pro Euro 5 (označení DV6C) si vystačí s osmi ventily a rozvodem OHC. Rozvody pohání ozubený řemen. Písmenko e znamená, že je vybaven stop-start systémem s reverzním alternátorem. Jde o druhý nejlepší motor v 308 po 2.0 HDi.
    Motor 1.6 e-HDi ve verzi pro Euro 5 (označení DV6C) si vystačí s osmi ventily a rozvodem OHC. Rozvody pohání ozubený řemen. Písmenko e znamená, že je vybaven stop-start systémem s reverzním alternátorem. Jde o druhý nejlepší motor v 308 po 2.0 HDi.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
    Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 206 CC
Peugeot 207 CC
Peugeot 307 CC
Peugeot 308 CC
206 CC představuje nejdostupnější cestu ke kabrioletu s pevnou skládací střechou. Funkční auto koupíte za jeden plat.
Jednou z chyb pevné skládací střechy je potřeba značného prostoru pro složení, což zmenšuje kufr.
Prostor pro složenou střechu vymezuje vytahovací roletka.
Bez jejího vytažení nelze střechu stáhnout.
Vylepšený a mnohem spolehlivější mikrospínač pro 308 CC.
Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne
Starší typ mikrospínače s plíškem, který občas praskne
Zámek pro zajištění střechy u rámu čelního skla pro 207, 307 a 308.
Ovládán je hydraulicky pístem, který vidíte blíže vlevo.
Řídicí jednotka ovládání střechy většinou není zdrojem problémů
Několik pohledů na elektrické čerpadlo nebo také hydromotor coby zdroj tlaku hydrauliky ovládání střechy.
Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.
Jedna z hadic se specifickým číslem (zde 33).
Součástí je zásobníková nádobka na olej. Pro doplnění nebo jeho výměnu ji lze snadno demontovat po sejmutí šroubem stahovací pásky, kterou běžně známe třeba ze zahradní hadice.
U modelů 207, 307 a 308 se skla dveří ovládají také klikami. Ta vnější má na sobě plošku se snímačem prstů.
Slabinou je stahovačka oken
Slabinou je stahovačka oken
U zadní zase občas praskne čep
U zadní zase občas praskne čep
U zadní zase občas praskne čep
Do hydrauliky střechy patří pouze olej Vitamol ZH-M
Spojení střechy s rámem čelního skla v 307 nevyžaduje pozornost obsluhy
Na rozdíl od 206, u níž je potřeba ručně odjistit klipsnami dva zámky
Představení sériového Peugeotu 206 CC
Uveden Peugeot 307 CC. Modernizace 206 CC zaměřena zejména na optiku.
Nouzové zavření střechy
Nouzové zavření střechy
Nouzové zavření střechy
Nouzové zavření střechy
Nouzové zavření střechy
Pod otvorem v plastovém krytu hydromotoru je zlatý šroub (aby do něj nepronikaly nečistoty, je na něm ještě gumová krytka). Jeho otočením dojde ke snížení tlaku ovládací kapaliny střechy.
Palubní deska CC se neliší od výchozích hatchbacků a kombi. Kvalita materiálů je dodnes velmi dobrá. Ergonomie rovněž.
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Zatímco panel pro ovládání jednotlivých oken najdete na dveřích, tlačítko pro střechu se nachází na středovém tunelu. Vedle něj je spínač, kterým stáhnete/ vytáhnete všechna skla najednou.
Otvory v obložení bočnic v kabině jsou určeny pro uchycení větrolamu (windshotu). Ten bohužel chyběl.
Detail zámku střechy v rámu čelního skla, zde ovládaného samočinně. Rám střechy má také ochrannou funkci při nehodě.
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Pokud nechcete jet bez střechy, ale zároveň máte rádi pořádný průvan, můžete stáhnout všechna boční skla. Dveře jsou z dnešního hlediska dost těžké.
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Motor 1.6 e-HDi ve verzi pro Euro 5 (označení DV6C) si vystačí s osmi ventily a rozvodem OHC. Rozvody pohání ozubený řemen. Písmenko e znamená, že je vybaven stop-start systémem s reverzním alternátorem. Jde o druhý nejlepší motor v 308 po 2.0 HDi.
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi
Peugeot 308 CC 1.6 e-HDi