Vybrali jsme top 10 automobilových technologií, které za poslední roky změnily svět automobilů

31/53
Přehled fotografií
Zavřít
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Parkovací senzory nebo kamera
    Parkovací senzory nebo kamera| Zdroj: Svět motorů
  • Parkovací senzory nebo kamera
    Parkovací senzory nebo kamera| Zdroj: Svět motorů
  • Signalizace nouzového brzdění
    Signalizace nouzového brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • eCall
    eCall| Zdroj: Svět motorů
  • Datový záznam okolností nehody
    Datový záznam okolností nehody| Zdroj: Svět motorů
  • Pokročilé nouzové brzdění
    Pokročilé nouzové brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • Pokročilé nouzové brzdění
    Pokročilé nouzové brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • Pokročilé nouzové brzdění
    Pokročilé nouzové brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • Detekce únavy a nepozornosti
    Detekce únavy a nepozornosti| Zdroj: Svět motorů
  • Aktivní asistent jízdy v pruzích
    Aktivní asistent jízdy v pruzích| Zdroj: Svět motorů
  • Nové bezpečnostní systémy v autech
    Nové bezpečnostní systémy v autech| Zdroj: Svět motorů
  • Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
    Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.| Zdroj: Svět motorů
  • Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
    Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.| Zdroj: Svět motorů
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.
    Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.| Zdroj: acz
  • Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel
    Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel| Zdroj: acz
  • Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení
    Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení| Zdroj: acz
  • Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách
    Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách| Zdroj: acz
  • Pokročilé nouzové brzdění
    Pokročilé nouzové brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • Krátkovlnný lidar City Safety Drive ve Škodě Citigo.
    Krátkovlnný lidar City Safety Drive ve Škodě Citigo.| Zdroj: Svět motorů
  • U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
    U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.| Zdroj: Svět motorů
  • Přednárazové bezpečnostní systémy
    Přednárazové bezpečnostní systémy| Zdroj: Svět motorů
  • Honda
    Honda| Zdroj: acz
  • Honda
    Honda| Zdroj: acz
  • Honda
    Honda| Zdroj: acz
  • Honda
    Honda| Zdroj: acz
  • Honda
    Honda| Zdroj: acz
  • Honda
    Honda| Zdroj: acz
  • Jaguar Land Rover vyvíjí bezdotykový displej
    Jaguar Land Rover vyvíjí bezdotykový displej| Zdroj: Jaguar
  • Head-up displej
    Head-up displej| Zdroj: acz
  • Head-up displej
    Head-up displej| Zdroj: acz
  • Head-up displej
    Head-up displej| Zdroj: acz
  • Head-up displej
    Head-up displej| Zdroj: acz
  • Head-up displej
    Head-up displej| Zdroj: acz
  • Head-up displej
    Head-up displej| Zdroj: acz
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
  • Continental
    Continental| Zdroj: Continental
Continental
Parkovací senzory nebo kamera
Parkovací senzory nebo kamera
Signalizace nouzového brzdění
eCall
Datový záznam okolností nehody
Pokročilé nouzové brzdění
Pokročilé nouzové brzdění
Pokročilé nouzové brzdění
Detekce únavy a nepozornosti
Aktivní asistent jízdy v pruzích
Nové bezpečnostní systémy v autech
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.
Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel
Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení
Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách
Pokročilé nouzové brzdění
Krátkovlnný lidar City Safety Drive ve Škodě Citigo.
U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
Přednárazové bezpečnostní systémy
Honda
Honda
Honda
Honda
Honda
Honda
Jaguar Land Rover vyvíjí bezdotykový displej
Head-up displej
Head-up displej
Head-up displej
Head-up displej
Head-up displej
Head-up displej
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental
Continental