Východoněmecká legenda IFA je skoro zapomenutá. Připomeňte si slavné náklaďáky!
43
/
58
Prohlédnout znovu
Východoněmecká legenda IFA je skoro zapomenutá. Připomeňte si slavné náklaďáky!
IFA W50 LA/WT
|
IFA
IFA H3A (1950–1956 )
|
IFA
IFA H6 (1952–59)
|
IFA
IFA S4000-1 DL-25 (1985-1991)
|
IFA
IFA W50 L/PV (1965-1960)
|
IFA
IFA W50 LA
|
IFA
IFA W50 LA/K
|
IFA
IFA W50 LA/А (1967-1990)
|
IFA
IFA W50 LA/А (1967-1990)
|
IFA
IFA W50 LA/ETK
|
IFA
IFA W50 LA/LW ADK-70 (1967-1985)
|
IFA
IFA W50 LA/Z
|
IFA
IFA H6 (1952–59)
|
IFA
IFA W50 L/H FA.1 (1968-1976)
|
IFA
IFA W50 L
|
IFA
IFA W50 L
|
IFA
IFA W50 L
|
IFA
IFA W50 L
|
IFA
IFA W50 L/FPS
|
IFA
IFA W50 L/FPS
|
IFA
IFA W50 L/FPS
|
IFA
IFA W50 L / K 3 SK5
|
IFA
IFA W50 L / K 3 SK5
|
IFA
IFA H6 (1952–59)
|
IFA
IFA W50 L / K 3 SK5
|
IFA
IFA W50 L/NKP
|
IFA
IFA W50 L/NKP
|
IFA
IFA W50 L/NKP
|
IFA
IFA W50 L/RK
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA H6 (1952–59)
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA W50 L/S
|
IFA
IFA W50 L/F
|
IFA
IFA W50 L/W
|
IFA
IFA W50 L/Z
|
IFA
IFA W50 L/Z
|
IFA
IFA W50 GMK (1980)
|
IFA
IFA W50 LA GMK (1980)
|
IFA
IFA W50 LA GMK (1980)
|
IFA
IFA H6 (1952–59)
|
IFA
IFA W50 LA GMK (1980)
|
IFA
IFA W50 LA GMK (1980)
|
IFA
IFA W50 LA/ADK (1982-1984)
|
IFA
IFA L60 (1987-1990)
|
IFA
IFA L60 (1987-1990)
|
IFA
IFA L60/1218 6×6 (1989-90)
|
IFA
IFA L60 LA 4×4 ADK100 (1990-92)
|
IFA
IFA W50 L/RK
|
IFA
IFA H6 (1952–59)
|
IFA
IFA H6 (1952–59)
|
IFA
IFA S4000-1 (1958-1961)
|
IFA
IFA S4000-1 (1958-1961)
|
IFA
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava