Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Rolba se pohybuje průměrnou rychlostí kolem dvaceti kilometrů v hodině|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
V jižním Tyrolsku nedělá problém uzavřít sjezdovku během provozní doby a znovu ji pečlivě upravit. Na kvalitě zdejších svahů je to pak dost znát.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Rolbám Prinoth pomáhají se zdoláváním strmých svahů šestiválce od Mercedesu|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
V továrně vyrobí každoročně kolem pěti set strojů|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Italský výrobce preferuje ovládání joysticky. Za příplatek ovšem dokáže udělat rovněž variantu pomocí (půl)volantu.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Padesátiletý Bruno Hartmann upravoval sjezdovky pro řadu hvězd. Například pro českou olympioničku Ester Ledeckou.|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp|
Zdroj: Svět motorů/Adam Maršál