Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
22
/
72
Prohlédnout znovu
Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolba se pohybuje průměrnou rychlostí kolem dvaceti kilometrů v hodině
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V jižním Tyrolsku nedělá problém uzavřít sjezdovku během provozní doby a znovu ji pečlivě upravit. Na kvalitě zdejších svahů je to pak dost znát.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolbám Prinoth pomáhají se zdoláváním strmých svahů šestiválce od Mercedesu
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V továrně vyrobí každoročně kolem pěti set strojů
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Italský výrobce preferuje ovládání joysticky. Za příplatek ovšem dokáže udělat rovněž variantu pomocí (půl)volantu.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Padesátiletý Bruno Hartmann upravoval sjezdovky pro řadu hvězd. Například pro českou olympioničku Ester Ledeckou.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu