Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
34
/
72
Prohlédnout znovu
Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolba se pohybuje průměrnou rychlostí kolem dvaceti kilometrů v hodině
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V jižním Tyrolsku nedělá problém uzavřít sjezdovku během provozní doby a znovu ji pečlivě upravit. Na kvalitě zdejších svahů je to pak dost znát.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolbám Prinoth pomáhají se zdoláváním strmých svahů šestiválce od Mercedesu
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V továrně vyrobí každoročně kolem pěti set strojů
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Italský výrobce preferuje ovládání joysticky. Za příplatek ovšem dokáže udělat rovněž variantu pomocí (půl)volantu.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Padesátiletý Bruno Hartmann upravoval sjezdovky pro řadu hvězd. Například pro českou olympioničku Ester Ledeckou.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem