Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
44
/
72
Prohlédnout znovu
Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolba se pohybuje průměrnou rychlostí kolem dvaceti kilometrů v hodině
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V jižním Tyrolsku nedělá problém uzavřít sjezdovku během provozní doby a znovu ji pečlivě upravit. Na kvalitě zdejších svahů je to pak dost znát.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolbám Prinoth pomáhají se zdoláváním strmých svahů šestiválce od Mercedesu
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V továrně vyrobí každoročně kolem pěti set strojů
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Italský výrobce preferuje ovládání joysticky. Za příplatek ovšem dokáže udělat rovněž variantu pomocí (půl)volantu.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Padesátiletý Bruno Hartmann upravoval sjezdovky pro řadu hvězd. Například pro českou olympioničku Ester Ledeckou.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo