Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
48
/
72
Prohlédnout znovu
Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolba se pohybuje průměrnou rychlostí kolem dvaceti kilometrů v hodině
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V jižním Tyrolsku nedělá problém uzavřít sjezdovku během provozní doby a znovu ji pečlivě upravit. Na kvalitě zdejších svahů je to pak dost znát.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolbám Prinoth pomáhají se zdoláváním strmých svahů šestiválce od Mercedesu
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V továrně vyrobí každoročně kolem pěti set strojů
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Italský výrobce preferuje ovládání joysticky. Za příplatek ovšem dokáže udělat rovněž variantu pomocí (půl)volantu.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Padesátiletý Bruno Hartmann upravoval sjezdovky pro řadu hvězd. Například pro českou olympioničku Ester Ledeckou.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu