Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
66
/
72
Prohlédnout znovu
Vydali jsme se za rolbami do Alp: Co obnáší údržba sjezdovky?
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolba se pohybuje průměrnou rychlostí kolem dvaceti kilometrů v hodině
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V jižním Tyrolsku nedělá problém uzavřít sjezdovku během provozní doby a znovu ji pečlivě upravit. Na kvalitě zdejších svahů je to pak dost znát.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Rolbám Prinoth pomáhají se zdoláváním strmých svahů šestiválce od Mercedesu
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
V továrně vyrobí každoročně kolem pěti set strojů
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Italský výrobce preferuje ovládání joysticky. Za příplatek ovšem dokáže udělat rovněž variantu pomocí (půl)volantu.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Padesátiletý Bruno Hartmann upravoval sjezdovky pro řadu hvězd. Například pro českou olympioničku Ester Ledeckou.
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Vydali jsme se za rolbami do Alp
|
Svět motorů/Adam Maršál
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý