Vykazované emise aut stouply až o 4 %. Může za to WLTP

1/50
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dnes některé staré diesely kouří jako parní válec a sonda nic nepozná, protože kolem sazí ze špatně rozprášeného paliva stále zbývá dost kyslíku.
    Dnes některé staré diesely kouří jako parní válec a sonda nic nepozná, protože kolem sazí ze špatně rozprášeného paliva stále zbývá dost kyslíku.| Zdroj: acz
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • BMW X7 M50i
    BMW X7 M50i| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Dnes některé staré diesely kouří jako parní válec a sonda nic nepozná, protože kolem sazí ze špatně rozprášeného paliva stále zbývá dost kyslíku.
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i
BMW X7 M50i