Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
    Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák| Zdroj: acz
  • Jen u některých aut je místo pro nouzový hever z výbavy vozidla shodné s tím pro dílenský zvedák.
    Jen u některých aut je místo pro nouzový hever z výbavy vozidla shodné s tím pro dílenský zvedák.| Zdroj: acz
  • Například u Octavií II a III tomu tak je.
    Například u Octavií II a III tomu tak je.| Zdroj: acz
  • Ovšem jedničková oktávka se za práh smí zvedat jen heverem z výbavy vozidla.
    Ovšem jedničková oktávka se za práh smí zvedat jen heverem z výbavy vozidla.| Zdroj: acz
  • Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
    Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem| Zdroj: acz
  • Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
    Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem| Zdroj: acz
  • Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
    Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem| Zdroj: acz
  • Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
    Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.| Zdroj: acz
  • Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
    Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.| Zdroj: acz
  • Šrouby zatočíme ručně. Ideální jsou k tomu prodloužené nástavce. Sada tří velikostí vyjde zhruba na pětistovku.
    Šrouby zatočíme ručně. Ideální jsou k tomu prodloužené nástavce. Sada tří velikostí vyjde zhruba na pětistovku.| Zdroj: acz
  • Ještě na zvedáku lehce utáhneme, abychom měli jistotu, že si kolo sedlo dřív, než na něm spočine hmotnost vozu. Ofi ciální předpis stanoví 30 N.m, ale toto můžeme udělat i normálním klíčem podle citu.
    Ještě na zvedáku lehce utáhneme, abychom měli jistotu, že si kolo sedlo dřív, než na něm spočine hmotnost vozu. Ofi ciální předpis stanoví 30 N.m, ale toto můžeme udělat i normálním klíčem podle citu.| Zdroj: acz
  • Pro fi nální utažení bychom měli mít momentový klíč
    Pro fi nální utažení bychom měli mít momentový klíč| Zdroj: acz
Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
Jen u některých aut je místo pro nouzový hever z výbavy vozidla shodné s tím pro dílenský zvedák.
Například u Octavií II a III tomu tak je.
Ovšem jedničková oktávka se za práh smí zvedat jen heverem z výbavy vozidla.
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
Šrouby zatočíme ručně. Ideální jsou k tomu prodloužené nástavce. Sada tří velikostí vyjde zhruba na pětistovku.
Ještě na zvedáku lehce utáhneme, abychom měli jistotu, že si kolo sedlo dřív, než na něm spočine hmotnost vozu. Ofi ciální předpis stanoví 30 N.m, ale toto můžeme udělat i normálním klíčem podle citu.
Pro fi nální utažení bychom měli mít momentový klíč