Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák|
Zdroj: acz
Jen u některých aut je místo pro nouzový hever z výbavy vozidla shodné s tím pro dílenský zvedák.|
Zdroj: acz
Například u Octavií II a III tomu tak je.|
Zdroj: acz
Ovšem jedničková oktávka se za práh smí zvedat jen heverem z výbavy vozidla.|
Zdroj: acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem|
Zdroj: acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem|
Zdroj: acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem|
Zdroj: acz
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.|
Zdroj: acz
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.|
Zdroj: acz
Šrouby zatočíme ručně. Ideální jsou k tomu prodloužené nástavce. Sada tří velikostí vyjde zhruba na pětistovku.|
Zdroj: acz
Ještě na zvedáku lehce utáhneme, abychom měli jistotu, že si kolo sedlo dřív, než na něm spočine hmotnost vozu. Ofi ciální předpis stanoví 30 N.m, ale toto můžeme udělat i normálním klíčem podle citu.|
Zdroj: acz
Pro fi nální utažení bychom měli mít momentový klíč|
Zdroj: acz