Vyrábíme Octavii Greenline: Prodloužením převodů ke snížení spotřeby

3/8
Zavřít
  • Původní 5. převod – 0,756
    Původní 5. převod – 0,756| Zdroj: acz
  • Nový 5. převod – 0,625
    Nový 5. převod – 0,625| Zdroj: acz
  • Postup montáže a demontáže soukolí pětky je popsán v servisních datech vydávaných výrobcem vozidla.
    Postup montáže a demontáže soukolí pětky je popsán v servisních datech vydávaných výrobcem vozidla.| Zdroj: acz
  • Výměnu pětky lze zvládnout bez demontáže převodovky přímo na vozidle. Předvedli jsme, že to jde dokonce i bez zvedáku.
    Výměnu pětky lze zvládnout bez demontáže převodovky přímo na vozidle. Předvedli jsme, že to jde dokonce i bez zvedáku.| Zdroj: acz
  • Převodovka po demontáži původního soukolí.
    Převodovka po demontáži původního soukolí.| Zdroj: acz
  • K montáži nového soukolí je potřeba originální přípravek.
    K montáži nového soukolí je potřeba originální přípravek.| Zdroj: acz
  • Převodovka již po montáži víka.
    Převodovka již po montáži víka.| Zdroj: acz
  • Před celou operací je potřeba vypustit olej. Doporučujeme nalít nový, převodovka to většinou potřebuje.
    Před celou operací je potřeba vypustit olej. Doporučujeme nalít nový, převodovka to většinou potřebuje.| Zdroj: acz
Původní 5. převod – 0,756
Nový 5. převod – 0,625
Postup montáže a demontáže soukolí pětky je popsán v servisních datech vydávaných výrobcem vozidla.
Výměnu pětky lze zvládnout bez demontáže převodovky přímo na vozidle. Předvedli jsme, že to jde dokonce i bez zvedáku.
Převodovka po demontáži původního soukolí.
K montáži nového soukolí je potřeba originální přípravek.
Převodovka již po montáži víka.
Před celou operací je potřeba vypustit olej. Doporučujeme nalít nový, převodovka to většinou potřebuje.