Výstava k výročí 125 let Škody: Záhada firemního loga trvá

16/73
Přehled fotografií
Zavřít
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ještě před muzeem uvidíte pány Václavy Laurina a Klementa. První byl vyučeným zámečníkem, druhý knihkupcem.
    Ještě před muzeem uvidíte pány Václavy Laurina a Klementa. První byl vyučeným zámečníkem, druhý knihkupcem.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Muzeum se otevřelo letos kvůli čínské chřipce až 11. května, hned u vchodu požadují roušky. To snad s prázdninami padne.
    Muzeum se otevřelo letos kvůli čínské chřipce až 11. května, hned u vchodu požadují roušky. To snad s prázdninami padne.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.
    Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.
    Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.
    Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře
    Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.
    Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.
    Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.
    Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.
    Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • L&K BSC
    L&K BSC| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • V roce 1904 už L&K vyráběl dvouválcovou osmistovku CC s maximální rychlostí 85 km/h a výkonem „brutálních“ pět koní
    V roce 1904 už L&K vyráběl dvouválcovou osmistovku CC s maximální rychlostí 85 km/h a výkonem „brutálních“ pět koní| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • L&K Brons
    L&K Brons| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • L&K Brons
    L&K Brons| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Podle jedné z legend představuje logo hlavu indiánského sluhy, kterého si ze zámoří dovezl jeden z představitelů společnosti Škoda
    Podle jedné z legend představuje logo hlavu indiánského sluhy, kterého si ze zámoří dovezl jeden z představitelů společnosti Škoda| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Popular 995 Typ 937
    Škoda Popular 995 Typ 937| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Vision S
    Škoda Vision S| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Od roku 1924 se v Boleslavi vyráběly kopie leteckých motorů Lorraine-Dietrich jako osmiválce o výkonu 400 koní a dvanáctiválce se 450 koňmi
    Od roku 1924 se v Boleslavi vyráběly kopie leteckých motorů Lorraine-Dietrich jako osmiválce o výkonu 400 koní a dvanáctiválce se 450 koňmi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Ještě před muzeem uvidíte pány Václavy Laurina a Klementa. První byl vyučeným zámečníkem, druhý knihkupcem.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Muzeum se otevřelo letos kvůli čínské chřipce až 11. května, hned u vchodu požadují roušky. To snad s prázdninami padne.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.
Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.
L&K BSC
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
V roce 1904 už L&K vyráběl dvouválcovou osmistovku CC s maximální rychlostí 85 km/h a výkonem „brutálních“ pět koní
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
L&K Brons
L&K Brons
Podle jedné z legend představuje logo hlavu indiánského sluhy, kterého si ze zámoří dovezl jeden z představitelů společnosti Škoda
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Škoda Popular 995 Typ 937
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Škoda Vision S
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Od roku 1924 se v Boleslavi vyráběly kopie leteckých motorů Lorraine-Dietrich jako osmiválce o výkonu 400 koní a dvanáctiválce se 450 koňmi
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto