Výstava k výročí 125 let Škody: Záhada firemního loga trvá
23
/
73
Prohlédnout znovu
Výstava k výročí 125 let Škody: Záhada firemního loga trvá
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě před muzeem uvidíte pány Václavy Laurina a Klementa. První byl vyučeným zámečníkem, druhý knihkupcem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Muzeum se otevřelo letos kvůli čínské chřipce až 11. května, hned u vchodu požadují roušky. To snad s prázdninami padne.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
L&K BSC
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V roce 1904 už L&K vyráběl dvouválcovou osmistovku CC s maximální rychlostí 85 km/h a výkonem „brutálních“ pět koní
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
L&K Brons
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
L&K Brons
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podle jedné z legend představuje logo hlavu indiánského sluhy, kterého si ze zámoří dovezl jeden z představitelů společnosti Škoda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Popular 995 Typ 937
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Vision S
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Od roku 1924 se v Boleslavi vyráběly kopie leteckých motorů Lorraine-Dietrich jako osmiválce o výkonu 400 koní a dvanáctiválce se 450 koňmi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Levná auta s tažným zařízením na UlovAuto.cz
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun