Výstava k výročí 125 let Škody: Záhada firemního loga trvá
10
/
73
Prohlédnout znovu
Výstava k výročí 125 let Škody: Záhada firemního loga trvá
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě před muzeem uvidíte pány Václavy Laurina a Klementa. První byl vyučeným zámečníkem, druhý knihkupcem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Muzeum se otevřelo letos kvůli čínské chřipce až 11. května, hned u vchodu požadují roušky. To snad s prázdninami padne.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
L&K BSC
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V roce 1904 už L&K vyráběl dvouválcovou osmistovku CC s maximální rychlostí 85 km/h a výkonem „brutálních“ pět koní
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
L&K Brons
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
L&K Brons
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podle jedné z legend představuje logo hlavu indiánského sluhy, kterého si ze zámoří dovezl jeden z představitelů společnosti Škoda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Popular 995 Typ 937
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Vision S
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Od roku 1924 se v Boleslavi vyráběly kopie leteckých motorů Lorraine-Dietrich jako osmiválce o výkonu 400 koní a dvanáctiválce se 450 koňmi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu