Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!

13/33
Zavřít
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá
    Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let
    Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit
    Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová
    Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla
    Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů
    Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
  • Kalmar TBL 190
    Kalmar TBL 190| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá
Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190
Kalmar TBL 190