Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač