Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
24
/
33
Prohlédnout znovu
Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků