Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
28
/
33
Prohlédnout znovu
Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu